Veelgestelde vragen.

Questions les plus fréquentes

  • Wanneer wordt mijn bestelling bij mijn verdeelpunt afgeleverd?

    Met eigen diepvriestransport worden de bestellingen, die ons tijdig hebben bereikt, vanaf de donderdag volgens een welbepaalde leveringsroute uitgeleverd. Afhankelijk van welk verdeelpunt u hebt geselecteerd zal uw bestelling dus afgeleverd worden op de donderdag of vrijdag het kortst voor de afhaaldatum die u hebt geselecteerd.

  • Wanneer moet ik betalen?

    Bij het plaatsen van uw online bestelling wordt er niet gevraagd om online te betalen. Veilig betalen doet u dus pas bij afhaling bij uw bakker. Vergeet zeker uw orderbevestiging niet mee te nemen naar uw verdeelpunt, daarop staat hoeveel u aan de bakker moet betalen. 

  • Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

    Uw bestelling kunt u afhalen bij uw geselecteerd verdeelpunt vanaf de afhaaldatum die vermeld staat op uw orderbevestiging. Vergeet uw orderbevestiging niet af te drukken en mee te nemen naar uw afhaalpunt en raadpleeg de website van uw verdeelpunt om te weten wat de openingsuren van hun winkel zijn. 

  • Kan ik betalen met mijn bankkaart?

    In onze eigen winkels kunt u betalen met de kaart. Om zeker te weten of u kunt betalen met de kaart bij uw afhaalpunt neemt u het best contact op met uw verdeelpunt. U kunt alle contactgegevens van onze verdeelpunten terugvinden op onze website onder de rubriek 'verdeelpunten' of op uw orderbevestiging. 

  • Kan ik ook bestellen als er geen afhaalpunt dicht in mijn buurt is?

    Als er geen afhaalpunt dicht in je buurt is, kunt u het best contact opnemen met Jolien van onze klantendienst via jolien@surprice.be en informeren naar de mogelijkheden ivm thuislevering. In bepaalde gevallen kan onze chauffeur dan afwijken van zijn vaste leveringsroute. Wij rekenen dan een transportkost aan vanaf het dichtstbijzijnde verdeelpunt tot uw thuisadres van 0,50€/km.

Verzending / Levering

  • Wanneer wordt mijn bestelling bij mijn verdeelpunt afgeleverd?

    Met eigen diepvriestransport worden de bestellingen, die ons tijdig hebben bereikt, vanaf de donderdag volgens een welbepaalde leveringsroute uitgeleverd. Afhankelijk van welk verdeelpunt u hebt geselecteerd zal uw bestelling dus afgeleverd worden op de donderdag of vrijdag het kortst voor de afhaaldatum die u hebt geselecteerd.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

    Uw bestelling kunt u afhalen bij uw geselecteerd verdeelpunt vanaf de afhaaldatum die vermeld staat op uw orderbevestiging. Vergeet uw orderbevestiging niet af te drukken en mee te nemen naar uw afhaalpunt en raadpleeg de website van uw verdeelpunt om te weten wat de openingsuren van hun winkel zijn. 

  • Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is doorgekomen?

    Pas wanneer je een orderbevestiging met vermelding van bestelnummer via mail van Surprice ontvangt is de bestelling bij ons goed doorgekomen. Check dus zeker even uw postvak ongewenste mail of spam wanneer de orderbevestiging uitblijft.

  • Kan ik de status van mijn bestelling opvolgen?

    Wanneer je inlogt met je acccount op onze webshop kunt u de status van uw bestelling opvolgen. Zo kunt u zien wanneer we uw bestelling aan het verwerken zijn en wanneer uw bestelling naar uw verdeelpunt uitgeleverd wordt. 

  • Wordt mijn bestelling gratis bij mijn bakker afgeleverd?

    Bestellingen vanaf 50€ worden gratis afgeleverd bij jouw bakker in de buurt. Voor bestellingen lager dan 50€ wordt een transportkost aangerekend van 4,95€. 

  • Kan ik ook bestellen als er geen afhaalpunt dicht in mijn buurt is?

    Als er geen afhaalpunt dicht in je buurt is, kunt u het best contact opnemen met Jolien van onze klantendienst via jolien@surprice.be en informeren naar de mogelijkheden ivm thuislevering. In bepaalde gevallen kan onze chauffeur dan afwijken van zijn vaste leveringsroute. Wij rekenen dan een transportkost aan vanaf het dichtstbijzijnde verdeelpunt tot uw thuisadres van 0,50€/km.

Betaling

  • Wanneer moet ik betalen?

    Bij het plaatsen van uw online bestelling wordt er niet gevraagd om online te betalen. Veilig betalen doet u dus pas bij afhaling bij uw bakker. Vergeet zeker uw orderbevestiging niet mee te nemen naar uw verdeelpunt, daarop staat hoeveel u aan de bakker moet betalen. 

  • Kan ik betalen met mijn bankkaart?

    In onze eigen winkels kunt u betalen met de kaart. Om zeker te weten of u kunt betalen met de kaart bij uw afhaalpunt neemt u het best contact op met uw verdeelpunt. U kunt alle contactgegevens van onze verdeelpunten terugvinden op onze website onder de rubriek 'verdeelpunten' of op uw orderbevestiging. 

  • Mag mijn verdeelpunt meer aanrekenen dan het bedrag dat vermeld staat op de orderbevestiging?

    Het bedrag dat vermeld staat op uw orderbevestging is het bedrag dat u zal moeten betalen bij afhaling van uw bestelling. Druk daarom uw orderbevestiging af en neem hem mee om alle misverstanden omtrent de betaling uit te sluiten. 

Bestellen

  • Hoe lang op voorhand moet/kan ik bestellen?

    Bestellen voor woensdag is afhalen vanaf de zaterdag bij uw bakker in de buurt. Bestellingen geplaatst na de woensdag worden pas uitgeleverd met de levering van de week nadien. Als je dus bestelt op donderdag/vrijdag zal de eerste afhaaldatum die je kunt selecteren niet de eerste zaterdag zijn die volgt op je bestelling maar wel de tweede.

  • Kan ik enkel online bestellen?

    Bestellingen voor afhaling bij één van onze verdeelpunten kunnen enkel online besteld worden. Uw verdeelpunt krijgt dan een kopie van uw bestelorder doorgemaild en de kans op fouten of misverstanden is hierdoor veel kleiner. Bestelling voor onze eigen winkel kunnen eventueel wel telefonisch besteld worden. 

  • Andere vragen en/of opmerkingen over mijn bestelling?

    Bij het plaatsen van een online bestelling kunt u eventueel bijkomende vragen en/of wensen doorgeven bij opmerkingen. Indien nodig nemen wij contact op met u via mail. U kunt onze orderadministratie ook steeds contacteren tijdens de kantooruren. Op onze website kunt u verder ook het contactformulier invullen. 

  • Kan ik ook bestellen als er geen afhaalpunt dicht in mijn buurt is?

    Als er geen afhaalpunt dicht in je buurt is, kunt u het best contact opnemen met Jolien van onze klantendienst via jolien@surprice.be en informeren naar de mogelijkheden ivm thuislevering. In bepaalde gevallen kan onze chauffeur dan afwijken van zijn vaste leveringsroute. Wij rekenen dan een transportkost aan vanaf het dichtstbijzijnde verdeelpunt tot uw thuisadres van 0,50€/km.