Veelgestelde vragen.

Bestellen

  • Hoe lang op voorhand moet/kan ik bestellen?

    Bestellen voor woensdag is afhalen vanaf de zaterdag bij uw bakker in de buurt. Bestellingen geplaatst na de woensdag worden pas uitgeleverd met de levering van de week nadien. Als je dus bestelt op donderdag/vrijdag zal de eerste afhaaldatum die je kunt selecteren niet de eerste zaterdag zijn die volgt op je bestelling maar wel de tweede.

  • Kan ik enkel online bestellen?

    Bestellingen voor afhaling bij één van onze verdeelpunten kunnen enkel online besteld worden. Uw verdeelpunt krijgt dan een kopie van uw bestelorder doorgemaild en de kans op fouten of misverstanden is hierdoor veel kleiner. Bestelling voor onze eigen winkel kunnen eventueel wel telefonisch besteld worden. 

  • Andere vragen en/of opmerkingen over mijn bestelling?

    Bij het plaatsen van een online bestelling kunt u eventueel bijkomende vragen en/of wensen doorgeven bij opmerkingen. Indien nodig nemen wij contact op met u via mail. U kunt onze orderadministratie ook steeds contacteren tijdens de kantooruren. Op onze website kunt u verder ook het contactformulier invullen. 

  • Kan ik ook bestellen als er geen afhaalpunt dicht in mijn buurt is?

    Als er geen afhaalpunt dicht in je buurt is, kunt u het best contact opnemen met Jolien van onze klantendienst via jolien@surprice.be en informeren naar de mogelijkheden ivm thuislevering. In bepaalde gevallen kan onze chauffeur dan afwijken van zijn vaste leveringsroute. Wij rekenen dan een transportkost aan vanaf het dichtstbijzijnde verdeelpunt tot uw thuisadres van 0,50€/km.

Retour à la liste